Informatie inschrijven

*** De voor-inschrijving voor de Avond4daagse Ridderkerk is gesloten***

Het is nog mogelijk om je in te schrijven voor de 71e editie van de avond4daagse Ridderkerk voor zowel de 5 als de 10 kilometer.

Na-inschrijving
De na-inschrijving vindt plaats op zaterdag 18 mei 2019 tussen 13.30 - 16.30 uur in de Oudheidkamer aan de Kerksingel in Ridderkerk-centrum en kost €7,50 per persoon.

Het thema dit jaar is Reis rond de wereld.
Dit thema is gekozen door de winnaars van 2018, de Rehoboth school en Scouting Sint Joris. Op de laatste avond nodigt de oranisatie deelnemers uit om verkleed te komen in het thema voor een extra feestelijke afsluiting van de Avond4daagse. De persoon of groep die dit thema op originele manier kan uitdragen valt in de prijzen.

4 tips om de Avond4daagse schoon te houden!
loop_een_schone_avond4daagse.pdf


Een startkaart is nodig om te starten aan de Avond4daagse. Deze startkaart wordt geknipt tijdens controlepunten en wordt op de laatste dag, indien voorzien van 2 knipjes per dag, ingewisseld voor een medaille.

Een deelname aan de Avond4daagse bedraagt 6 euro per persoon wanneer je je inschrijft bij één van de inschrijfpunten in de periode van 1 april tm 6 mei 2019.

De kosten voor digitale inschrijving zijn eveneens 6 euro per persoon. Per transactie wordt er €0,29 administratiekosten in rekening gebracht. Eén transactie is per groep, of één of meerdere lopers individueel (maximaal 4 personen).

Late beslissers kunnen ook inschrijven op zaterdag 18 mei 2019 tussen 13.30 en 16.30 uur in de Oudheidkamer Ridderkerk, Kerksingel 26, 2981EH Ridderkerk. De kosten bedragen bij na-inschrijving 7,50 euro per persoon en zijn alleen contant te voldoen.

Inschrijven kan op 4 manieren.

  1. Via de school of vereniging. Als jouw basisschool of vereniging dit jaar met een groep meeloopt, dan kan jij je opgeven bij school of de vereniging. Er is dan sprake van een groepsinschrijving.
  2. Inschrijven kan in de periode van 1 april tm 6 mei 2019 bij onderstaande inschrijfpunten.
    1. Outdoorshop Henk van Os, Ringdijk 26 Ridderkerk
    2. Kantoorboekhandel Sanders Bolnes, Amerstraat 12, Ridderkerk-Bolnes
  3. Inschrijven kan in de periode van 1 april tm 6 mei 2019 digitaal via de internetsite van de Avond4daagse Ridderkerk.
  4. Inschrijven is ook mogelijk met de Ridderkerkpas via Facet Ridderkerk.

Er doen naar verwachting ruim 1700 deelnemers mee aan de Avond4daagse Ridderkerk. Niet iedereen doet individueel mee maar toch. Om opstopping en onnodige drukte bij de start te voorkomen vragen we aan iedereen de QR-code al op zaterdag om te komen wisselen voor de startkaart. Gezien het groot aantal deelnemers voorgaande jaren, vraagt het ook veel capaciteit van vrijwilligers om de e-tickets maandag voor aanvang om te wisselen. Wij doen er alles aan om de start zo soepel mogelijk te laten verlopen en hopen op uw medewerking.

Op zaterdag 18 mei 2019, tussen 13.30 en 16.30 uur kun je bij de Oudheidkamer aan de Kerksingel 26 in Ridderkerk-centrum de QR-code inwisselen voor een Startkaart. 

Mocht je zaterdag niet kunnen, dan kun je de QR-code bij de start omwisselen. Vanwege de verwachte drukte vragen we iedereen zoveel mogelijk om op zaterdag de startkaart op te halen. Dan verloopt het starten soepeler.

Ben je je startkaart kwijt, geen probeem. Meldt je op de volgende wandelavond bij de organisatie van de Avond4daagse. Je kunt ook een mail sturen naar de Avond4daagse via het e-mailadres avond4daagserkerk@gmail.com.

Indien het wegens onvoorziene omstandigheden niet mogelijk is om een avond mee te wandelen. Deelnemers die zijn ingeschreven met een groep (school of vereniging) kunnen dit melden bij de contactpersoon van de groep. Individuele deelnemers die voor deze dag de knipjes op de startkaart missen kunnen contact opnemen met de organisatie van de Avond4daagse. Dit kan op de volgende wandelavond of door het sturen van een e-mailbericht naar avond4daagserkerk@gmail.com.

Op de wandelavonden kun je in contact komen met de organisatie van de Avond4daagse door ze aan te spreken. De werkgroep is herkenbaar aan de kleding, of vraag het aan een verkeersregelaar of EHBO-er. Zij verwijzen je naar de juiste persoon.

Buitend de wandelavonden kun je een bericht achterlaten via Social Media (Facebook of Twitter) of een e-mailbericht sturen naar avond4daagseRkerk@gmail.com.

Tijdens wandeldagen wordt er een calamiteitentelefoonnummer gecommuniceerd via de website. Dit telefoon is in beheer van de organisatie. Wij verzoeken dit nummer alleen te gebruiken voor calamiteiten.

Tijdens de Avond4daagse Ridderkerk worden er door een enthousiaste vrijwilliger foto's gemaakt op alle wandelavonden. Deze foto's worden na afloop geplaatst op de Facebook pagina van de Avond4daagse Ridderkerk. 

Indien het voorkomt dat er een foto wordt gebruikt die niet gewenst is, neem dan onmiddelijk contact op met de organisatie. Dit kan door het achterlaten van een persoonlijk bericht via Facebook of door het sturen van een e-mailbericht naar avond4daageRkerk@gmail.com. De betreffende foto zal door de organistie worden verwijderd.

Mocht er een storende of comprimerende tekst op onze Social Media kanalen voorkomen, neem dan ook contact met ons op.

De organisatie is niet verantwoordelijk voor foto's/teksten die door derden zijn geplaatst via andere media.



Tijdens het evenement is de werkgroep Avond4daagse Ridderkerk bij calamiteiten bereikbaar op telefoonnummer 06-82974254.

Volg de Avond4daagse Ridderkerk